Dodání & Reklamace

Expedice a dodání zboží

Dodání zboží probíhá automaticky, IHNED po přijetí platby.

Doba dodání je přibližně 1 minuta.

Zboží je zasíláno emailem případně si jej můžete vylistovat v agendě "Můj účet" -> "Objednávky"

Pokud zboží nedorazí do 5 minut. Zkontrolujte si, že je objednávka skutečně zaplacená (agenda "Můj účet" -> "Objednávky").
V případě nesrovnalostí nás neváhejte kontaktovat. Ideálně emailem na info@keng.cz či telefonicky na +420 607 624 470 (cena dle tarifu). 

Reklamace

Reklamace se uznává v případě:

  • nedojde-li k dodání zboží
  • zboží neodpovídá objednávce

Ve výše zmíněných případech máte právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Refundace platby je naší povinností a bude provedena bez zbytečných odkladů.

Reklamace se neuznává při reklamaci:

  • platformy digitálního zboží
  • jazykové mutace
  • nedostatečného výkonu pc/konzole
  • nesplnění prerekvizit (zejména pak nevhodné ovladače grafických karet a obdobné)

Reklamaci lze podat

emailem na:

poštou na:

  • Kabát Engineering s.r.o.
    Husova 290, 
    384 21 Husinec

Reklamace se řeší vždy individuálně a to nejčastěji:

  • Odstoupením od kupní smlouvy a vrácení peněz
  • Slevou z kupní ceny

Vyhrazujeme si právo 30 dní na řešení reklamace. Obvykle však reklamace vyřizujeme do 24 hodin.

Kupující nemá právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.